Membaca Buku Untuk Motivasi

Malam ni baca buku No Excuse edisi Bahasa Malaysia.


Buku ini dihadiahkan oleh upline beberapa tahun yang lepas sebagai hadiah.

Setelah beberapa tahun, baru minggu ni terbuka hati untuk mendalami buku ini.

Sepanjang minggu ini juga hampir setiap hari saya kongsikan motivasi dengan pelbagai sudut pandang.

Apa yang pasti membaca buku dapat memberikan motivasi dalam apa juga yang diceburi.

Membaca buku mengembalikan saya untuk fokus dengan apa yang saya ingin capai.

Membaca buku membetulkan sisi pandang yang salah.

Membaca buku menambahkan ilmu pengetahuan tentang dunia luar.

Membaca buku sebahagian daripada motivasi untuk maju.

Doakan saya konsisten. Saya meletakkan matlamat minggu ini untuk membaca buku No Excuses karya Brian Tracy ini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?