Kasih Sayang Seorang Ibu

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Mog-moga kita semua diberikan kesihatan yang berpanjangan. Amiinn.

Pagi ni saya ingin berkongsi dengan para pembaca tentang kasih sayang seorang ibu. Kasih sayang seorang ibu ini berkaitan dengan Shaklee juga. Apa kaitannya kan?

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu Sabah
Sustained Releas Vitamin C Plus Shaklee
Seorang kakak yang juga seorang ibu menghubungi saya untuk bertanyakan Set Kurus Shaklee. Tujuan Set Kurus Shaklee ini adalah untuk diberikan kepada anaknya yang akan berkahwin nanti. 

Katanya supaya muat baju kahwin. Kelakar dan lucu kan. Tapi disebalik kelucuan tersebut, saya tertarik dengan kasih sayang seorang ibu ini. Kasih sayang terlahir sebab setiap dari kita inginkan yang terbaik untuk orang sekeliling lebih-lebih lagi anak. Seorang ibu akan bertungkus-lumus dan berusaha sedaya mungkin untuk melihat anak bahagia.
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu Sabah
Herblax Shaklee
Saya menyanjung tinggi setiap ibu yang bersemangat begini. Saya pasti anda yang membaca blog ini juga merupakan ibu-ibu yang terbaik. Bahkan kasih sayang seorang ibu tidak terhenti sebaik anak melangkah ke alam kedewasaan. Kasih ibu sepanjang hayat. Tetapi bagaimana pula kita sebagai seorang anak? 

Ini terkait juga dengan satu gambar yang saya kongsikan di laman instagram saya berkaitan hal ini. Saya kongsi bukan kerana saya baik dan bagus. Saya kongsi sebagai ingatan untuk diri sendiri. Jarak jauh hanya sekadar nombor. Apa guna teknologi jika tidak digunakan untuk mendekatkan kita dengan orang tersayang yang jauh. Berbuat baik selagi mampu dan selagi diberi kesempatan. Berbaktilah.

kasih sayang seorang ibu



Apakah produk Set Kurus Shaklee yang ingin diberikan kepada anaknya? Sebenarnya ianya bukanlah produk yang khusus untuk kurus. Shaklee tidak memberi pengkhususan Set Kurus. Cuma sebagai Pengedar Shaklee di Sabah khususnya, saya menyarankan produk Shaklee yang mempunyai fungsi vitamin tersebut. 



Pengedar Shaklee Kota Kinabalu Sabah
Lecithin Shaklee
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu Sabah
ESP Shaklee



Jika anda ingin tahu lebih lanjut, anda boleh terus menghubungi saya di watsapp 0128693236 . InsyaAllah saya akan terangkan lebih lanjut mengenai suplemen produk Shaklee ini.

Akhir untuk kali ini, saya mengucapkan terima kasih kepada kakak yang berkongsi shaklee dengan anak beliau untuk menzahirkan kasih sayang seorang ibu.

Sekian, Terima Kasih.

Pengedar Shaklee Sabah
Irman Rahaban
012 8693236
Pengedar Shaklee Sabah
Shaklee Kota Kinabalu
Shaklee Sandakan
Shaklee Lahad Datu
Shaklee Tawau
Shaklee Telupid







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?