Pengedar Shaklee

Pengedar Shaklee

Tahukah anda kami dipanggil "Pengedar" Shaklee bukan ejen atau stokis sebab kami tidak simpan stok dalam kuantiti yang banyak.😁

Kalau ada orang oder, barulah aku beli d branch KK atau beli dalam talian (online)...

Yang aku pernah gambar simpan dalam almari kaca tu bukan stok tapi bekas yang kami guna.. Mau dibuang pun terasa sayang sebab botolnya cantik dan eksklusif...

Itulah kalau ada yang buat oder sebelum jam7 malam, aku boleh hantar terus oder pada keesokan harinya, tapi kalau oder lepas jam7, paling awal boleh aku kasi pada sebelah malam atau keesokan harinya pula.

Cuba kamu oder Shaklee sekarang, contohnya Mealshake untuk anak-anak, ataupun ESP untuk wanita idaman anda... nanti aku reply la.. saya cuba!!😁😁😁.

Pengedar Bebas Shaklee
SID 878411

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?