Pengalaman Menggunakan Shaklee Untuk Anak Ketiga

Assalammualaikum wbt,

Anak ketiga lahir pada 5 Julai yang lalu, seorang bayi lelaki dengan berat 3.35 kg. Saya suka berkongsi pengalaman isteri mengandung anak ketiga kami dengan suplemen Shaklee. ini merupakan pengalaman kedua isteri mengandung dengan suplemen Shaklee.

Doktor Tidak Menghalang Bahkan Menyokong
Setiap apa yang dimakan sepanjang mengandung ini tidak disembunyikan dari Doktor yang merawat dan memantau kandungan isteri. Doktor yang merawat tidak menghalang bahkan menyokong. Sepanjang mengandung, doktor tidak membekalkan Obimin kerana isteri mengambil Vitalea Shaklee, Sustained Release Vita C Plus Shaklee dan B Complex Shaklee yang mempunyai fungsi yang lebih kurang sama.
Set Mengandung Shaklee - Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu dan Sandakan
Set Mengandung Shaklee yang diamalkan isteri ialah ESP, Ostematrix, B Complex, Vitalea, Sustained Release Vita C Plus dan Omegaguard.
Sepanjang rawatan juga, doktor mengesahkan tidak ada masalah kepada isteri dan kandungan. Bayi dalam kandungan sihat dan aktif. Ini menguatkan lagi sokongan kami sekeluarga menggunakan Shaklee sebagai suplemen sekeluarga.

Kekal Bertenaga Sepanjang Masa
Sepanjang 9 bulan mengandung, isteri jarang mengeluh sakit-sakit badan walaupun aktif menguruskan rumah tangga. Darilah menyediakan makan dan pakai saya untuk kerja dan anak-anak (Farhan -5 Tahun dan Rai Fatihah - 2 Tahun), sehinggalah mengemas rumah. Isteri tidak pernah gagal menyediakan semua keperluan rumah. Setiap hari, boleh dikatakan isteri akan minum ESP Shaklee pada waktu tengahari memandangkan isteri alah dengan ESP Shaklee pada waktu pagi. 

Manakala sebelum tidur, isteri akan mengambil 4 biji Ostematrix Shaklee untuk membantu mendapatkan tidur yang berkualiti.

Dan percayalah anda, tahun ini isteri berpuasa PENUH walaupun sudah mengandung di trimester terakhir tanpa keciciran 1 hari pun. Nampaknya bukanlah alasan lagi mengandung tidak boleh berpuasa.

Suplemen Ketika Sakit
Sepanjang mengandung juga, tidak dinafikan ada masanya sakit dan demam. Apa yang kami sekeluarga amalkan ialah memakan 4 biji Sustained Release Vita C Plus Shaklee ataupun 2 biji Garlic Complex Shaklee ataupun 1 sachet Nutriferon Shaklee.
Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu dan Sandakan
Suplemen Shaklee ketika ada tanda-tanda hendak sakit - Nutriferon, Garlic Complex, Sustained Release Vita C Plus dan Omegaguard
Secara keseluruhannya, sepanjang 4 tahun kami menggunakan Shaklee, Alhamdulillah Shaklee membantu memberikan kesihatan yang berkualiti.

Dapatkan suplemen Shaklee anda hari ini. Saya adalah Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu dan Pengedar Shaklee di Sandakan.

Hubungi saya dengan watsapp atau SMS di talian 0128693236.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?