Baby Shaklee dododododododo - Pengalaman Istimewa Mengandung dengan Shaklee

Baby Shaklee dodododododo..
Malam ni dalam grup bincang baby shaklee dodododododo...
...
Sebenarnya tidak juga kalau minum Shaklee semasa mengandung, confirm dapat baby shaklee dodododododo macam ni.
...
Mama semasa kasi mandi Hadif The Baby Shaklee dodododododo ni, bilang mama saya dulu begini la badan saya... tegap dan keras.. padahal dulu mama bukan consume suplemen shaklee pun.
...
Cuma mungkin bila cukup nutrisi semasa mengandung dan dapat supply kepada baby, baby yang lahir montel-montel kali kan.
...
Kami suami isteri dapat merasai perbezaannya anak pertama (Farhan) vs Rai Fatihah dan Hadif... Semasa mengandungkan Farhan, kami belum kenal pun Shaklee ni.
...
Macam2 cabaran dihadapi isteri semasa mengandungkan Farhan. Paling yang diingati, isteri terpaksa ambil darah setiap minggu disebabkan HB rendah.
...
Saya masa tu, terpaksa mencuba pelbagai tips dan petua orang2 lama untuk mengatasi HB rendah ni.
...
Hati ayam, bayam dan segala macam lagi petua dibuat semuanya untuk memastikan HB normal.
...
Itu baru cabaran mengandung anak pertama, lain lagi cabaran semasa menyusukan Farhan.
...
Sehinggalah Farhan berumur setahun lebih, Farhan akan demam setiap bulan. Akhirnya, kakak saya yang kedua cadangkan untuk Farhan minum Mealshake!
...
Disinilah kisah jatuh cintanya kami dengan Shaklee. Perubahan demi perubahan kami rasai.
...
Bermula dari hari itu, sebaik kami merasai keistimewaan Shaklee, kami sebarkan dengan seramai mungkin orang disekeliling.
...
Keluarga, jiran, kawan sepejabat dan kawan FB. Semuanya saya beritahu kerana Shaklee baik untuk kualiti kesihatan kami.
...
Sebab itu, saya tidak segan untuk beritahu dan selalu promote Shaklee dalam FB ni. Memang saya ada ahli Shaklee dan pengedar Shaklee. Tetapi jauh disudut hati saya dan isteri, kami ingin orang sekitar kami merasai perbezaan sebelum dan selepas menggunakan Shaklee ini.
...
Bisnes? itu adalah bonus untuk kami. Hakikatnya kami tidak rugi andai anda tidak menggunakan Shaklee. Tetapi kami gembira andai anda mencuba Shaklee dan dapat merasai perubahannya.
...
Cuma jangan bergantung harap bahawa Shaklee adalah penyelesaiannya. Kerana akhirnya Shaklee tetap suplemen atau makanan tambahan. Yang bagi sesetengah orang, makan atau tidak tetap tidak memberikan perbezaan.
...
Kami percaya setiap kita mempunyai latar belakang yang berbeza. Kondisi badan dan kesihatan kita juga berbeza. Kami mungkin dapat merasai perbezaannya dalam tempoh singkat. Ada juga yang terpaksa bersabar dalam tempoh lama untuk merasai kesan baik Shaklee ini.
...
Apapun jika anda ingin mendapatkan suplemen Shaklee dodododododo ini, hubungi saya atau isteri saya jika malu berurusan dengan saya.
...
Set Berpantang dan Menyusu Shaklee

Suplemen Mengandung yang isteri amalkan adalah
ESP
B COMPLEX
VITALEA
VITAMIN C
OSTEMATRIX

manakala suplemen berpantang / menyusu sama seperti diatas dengan tambahan

Alfalfa Complex.
GLA Complex
...
Banyaknya? Ya bergantung dengan keperluan masing-masing. Ingin konsultansi shaklee? Kami sedia membantu.

Irman Rahaban
pengguna Shaklee sejak tahun 2013.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?