Jun Bulan Baru

Alhamdulillah, masih diberi peluang dan kesempatan untuk menjenguk bulan Jun ini. Dalam tempoh kurang sebulan dari sekarang, umat Islam akan berpuasa. Kalau ikut dalam jadual, 29 Juj ini.

Sepanjang bulan Mei yang baru berlalu beberapa minit yang lalu, banyak kejadian diluar logik fikir berlaku. Terutamanya bisnes Shaklee saya sendiri. Bila saya sering mengadu dengan Allah, Allah datangkan jawapan dalam bentuk yang tidak saya sedari. Bila saya minta agar bisnes Shaklee ini berkembang ke seluruh negara, Alhamdulillah dimakbulkan. Sekarang ini keluarga Shaklee saya ada di Kota Marudu,  ada di Kedah, ada di Miri, Sarawak, ada di Beluran dan terbaharu di Johor pun ada sudah.

Sekarang tumpuan keluarga Shaklee saya juga tidak hanya tertumpu kepada negeri Sabah sahaja. Toada yang mustahil sekarang ni. Semuanya bergantung kepada diri anda pula. Samada untuk terus berada di kedudukan anda sekarang, atau ingin mengubah kehidupan lebih bagus. Terpulang. Sebab akhirnya nanti, anda sendiri juga yang menentukan jalan hidup anda.

Untuk bisnes Shaklee ni bukan mudah, bukan juga sesulit manapun, suanya bermula dari fikiran kita. Jika senang maka senanglah, jika sukar maka sukarlah..

sekian buat masa ni. InsyaAllah blog ini akan sentiasa aktif untuk memberikan maklumat berkenaan kesihatan khusus nya tentang Shaklee.

Jika anda berminat menyebarkan Shaklee di kawasan anda, dan anda juga mempunyai hati yang keras dan cekal, saya mengalu-alukan sebarang perkongsian kita semua.  

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?