Lagi 1KM

Assalammualaikum kepada semua pengunjung blog jom seht sekaki. Semoga kehidupan semua semakin ceria hari ni.

Sekarang rutin harian saya sangat padat. Alhamdulillah semenjak menyertai Borneo International Marathon bulan lepas, saya semakin aktif untuk bersenam. Bukan semata-mata bersenam, hobi baru ni selari dengan bisnes Shaklee yang saya sertai setahun yang lalu. Dan saya kira cukup lengkap makan suplemen terbaik di US dan bersukan di petang hari.

Alhamdulillah mula-mula saya menyertai BIM ini hanya sekadar suka2 menyahut seruan kawan2 sekolah. Kini selepas hampir sebulan saya berlari dan berjoging, saya sudah mampu berlari 7KM! tanpa henti. Satu pencapaian yang sungguh memuaskan hati. Padahal sebulan yang lalu, untuk berlari 3KM pun saya tidak mampu. Hari isnin lepas saya berlari 5.96km dan kemarin saya mengatasi rekod itu dengan larian sejauh 7.30KM..

Semua ini bukan mudah kalau bukan dengan izin Allah. Usaha dan tekad mesti selari. Doa semua orang saya hargai sangat2. Jika ditanya apa suplemen yang saya makan untuk marathon,  saya akan senaraikan di bawah ini:-
1. Performance Drink
2. Advanced Joint Health Tablet
3. Ostematrix
4. ESP
5. VIVIX
6. VitaLea
7. Omegaguard
8. Alfalfa
9. Cinch teamix

Banyak kan? Yang betul2 berperanan dalam marathon adalah PD, AJHT, CINCH TEAMIX dan Ostematrix...

Jom sehat Sekaki...

Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012 869 3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?