Semput

Joging di Perdana Park ni mudah sangat semput.. baru 2km lari sudah macam nda larat.. dalam hati paling jauh pun mungkin 3km sahaja. Namun saya gagahi juga melepasi larian sebelum ni 5km.. Alhamdulillah hasilnya saya berjaya mencapai hampir 6km.. cuma tertekan pula butang stop di km 5. 96!! ! Argghh tidak..

Tapi bukan itu yang saya mau highlights kan, saya dapat rasakan betapa kotornya udara di kawasan ni. Mungkin kerana dekat airport dan laluan kereta yang banyak menyebabkan udara disini.

Tepat sekali dengan promo VitaE Complex bulan ni.. VitaE Complex adalah vitamin lengkap di pasaran kerana mengandungi 400IU dan juga dilengkapi selenium iaitu memudahkan penyerapan Vita e.. ya jangan ingat mentang2 suplemen kita boleh makan sesuka hati.. tidak.. kena makan tepat pada waktunya.. bila?

Dapatkan Vita E Complex anda dengan saya, saya akan jelaskan bila yang sepatutnya...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?