Anda Boleh Yakin Dengan Saya

Saya mula jadi pengedar Shaklee pada 27 Mei 2013.. sejak dari itu saya konsisten berkongsi produk dan manfaat Shaklee.. saya tidak paksa anda untuk beli.. saya cuma berharap hati anda yang membaca akan terbuka untuk membeli..

Selepas setahun, saya masih juga berkongsi faedah Shaklee.. saya kira ada lebih 50 produk shaklee telah saya kongsikan.. lebih 100orang telah terbuka hati membeli produk shaklee dari saya.. ya saya akui untuk meyakinkan mereka bukan hari ni kongsi kemarin masuk order.. ada yang sehingga 3- 4bulan bertanya kepada saya tapi membeli dengan orang lain atau saudaranya.. ada yang tanya itu ini kemudian masuk bawah orang lain.. ada yang masuk ahli bawah entah susur galur siapa, tapi tetap tanya saya juga..

hehehe ragam manusia nda payah hairan atau komplen, kalau mood saya bagus masa tu, dia akan mendapat jawapan yang dikehendaki.. sebaliknya jika nda kena masanya..

Saya bersyukur kerana ada mempercayai dan yakin dengan saya.. semoga lepas ni makin ramai yang yakin dengan saya..

Saya yakin saya jujur..
Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012 869 3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?