ESP Produk Wajib Setiap Rumah Yang Mementingkan Kesihatan

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,
Buat penggemar blog jomsehatsekaki ini. Blog yang sentiasa memaparkan aksi-aksi terbaik dan memberikan info berguna kepada semua pengguna khususnya Shaklee. Yalah saya sebagai Pengedar Bebas Shaklee pastinya akan memberikan info yang terbaik untuk anda walaupun anda bukanlah pelanggan Shaklee saya. Itu tidak mengapa, asalkan anda setia terus menggunakan Shaklee sebagai suplemen ataupun pelengkap nutrisi anda.

Baik, seperti tajuk di atas, ESP adalah antara produk terhangat dan wajib ada di setiap rumah. Kalau anda pengguna Shaklee, tetapi masih belum menggunakan ESP, anda wajib mencubanya, InsyaAllah, anda pasti terpikat kerana kesan terbaik yang diberikan oleh ESP ini amat-amat luar biasa. Saya sendiri menggunakannya.

Kenapa?
ESP ini merupakan produk yang terdapat di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral penting.

Apa yang lebih istimewa, ianya sangat sesuai diambil oleh tua dan muda. Dengan kandungan Indeks Glisemik (G.I) serendah 39 sahaja, menjadikannya sangat sesuai diambil oleh pengidap kencing manis.

Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan
2x ganda Daging
4 x ganda telur
12 x ganda susu
Rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Untuk mendapatkan  produk terhangat Shaklee ini, anda boleh lah terus menghubungi Pengedar Shaklee berdekatan anda atau terus hubungi kami.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?