Niat BerShaklee

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,
Terima kasih kerana sudi lagi melawat blog ini. 
Baik kali ini saya ingin menyentuh tentang niat berShaklee. Tidak dinafikan Shaklee menawarkan peluang perniagaan kepada semua orang khususnya suri rumah dan kepada golongan bekerja yang ingin mencari pendapatan sampingan. Shaklee setakat ini LULUS dari pemerhatian saya. 
Lulus bermaksud JUJUR dalam berniaga. JELAS dalam setiap produk yang dijual dan dipasarkan. BERKESAN dalam menggunakan setiap produknya. Walaupun ada sebahagian pengguna yang tidak konsisten atau tidak mempunyai kesabaran selepas menggunakan Shaklee disebabkan Shaklee mengambil masa untuk menunjukkan kesan terbaik (lain orang lain kesannya kan).
Apapun dengan berShaklee ini, saya membuat keputusan untuk serius dengan niaga Shaklee ini kerana:-
a) ingin membantu orang lain.
b) ingin menyelesaikan masalah orang lain.
c) ingin membantu meningkatkan taraf hidup orang lain.
Shaklee menyediakan produk suplemen atau makanan kesihatan yang terbaik. Justeru, ianya membantu orang lain yang mempunyai masalah kesihatan. Soal pendapatan lumayan yang diberikan Shaklee adalah perkara kedua. BONUS.. ya bila cakap tentang bonus, saya tidak terikat atau tertekan untuk mengejar Jualan. Apa yang penting, saya kongsikan kebaikan setiap produk Shaklee dan mudah-mudahan ianya membantu orang-orang di luar sana untuk turut juga menggunakan Shaklee. 
Salam Hormat,
Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee andaIrman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 017 8322572
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878411



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?