VIVIX Wajib Beli di Bulan Julai 2014

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,
Betapa beruntungnya anda yang dapat sampai dan membaca catatan VIVIX saya pada kali ini. Bertepatan dengan tajuk ini, saya amat mengharapkan anda membeli VIVIX ini dibulan Julai atas sebab-sebab berikut:-

1. VIVIX adalah tonik ajaib yang wajib ada di setiap rumah
2. VIVIX adalah hadiah terbaik untuk semua yang anda sayang
3. VIVIX adalah formulasi dan gabungan empat unsur semulajadi yang diperlukan oleh tubuh kita.
4. VIVIX adalah produk yang dipilih untuk PROMOSI Beli 6 dan PERCUMA 1 Botol.
5. VIVIX adalah produk WAJIB Beli di Bulan Julai 2014 ini.



Siapa perlukan nya?
Saya akan katakan SEMUA orang perlukan VIVIX. Tidak kira tua muda, yang berpenyakit mahupun yang sihat, yang miskin ataupun kaya. SEMUA orang perlukan VIVIX ini disetiap rumah.

Rugi
Anda akan rugi kalau tidak merebut sebotol VIVIX di bulan ini. Serius saya katakan anda akan rugi kalau sebotol VIVIX tidak singgah di rumah anda.

Dapatkan dari Pengedar Shaklee berhampiran anda ataupun boleh terus menghubungi saya di talian berikut:-

Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012-8693236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?