Mau Mau Nda Nda

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,
Pada ketika ini suplemen dan makanan kesihatan seperti menjadi keperluan kepada semua orang.  Ini disebabkan beberapa faktor sekeliling dan diri sendiri. Seperti pekerjaan, pemakanan, kehidupan sendiri, persekitaran yang kotor dan panas, gaya hidup yang malas dan tidak sihat, dan seribu satu macam lagi yang anda sendiri boleh namakan. Namun saya tidak ingin bercerita lebih panjang. Apa yang saya cuba sampaikan ialah kerana keadaan dan kebiasaan kita sedemikian rupa, kita memberikan pelbagai alasan dan sebab musabab yang kononnya masuk akal menurut perkiraan kita sendiri. Saya kaitkan dengan cadangan suplemen.  Saya suka mencadangkan secara tidak langsung kepada rakan-rakan media sosial seperti Facebook, Twitter dan Watsapp untuk menggunakan Shaklee sebagai produk suplemen. Bukan untuk mengubat tetapi lebih kepada mengimbangi cara hidup yang sukar diubah kepada yang lebih sihat. Bukan mudah untuk mengubah tabiat, tetapi bertoleransi dengan cara menggabungkan cara hidup sekarang dengan suplemen adalah lebih mudah.

bercakap tentang suplemen, Shaklee bukan hanya makanan kesihatan berbentuk tablet. Ada beberapa pilihan sekiranya anda benar bersungguh untuk menjalani gaya hidup sihat. Beberapa produk shaklee ada jenis serbuk dan diminum bersama air. Antara yang popular ialah ESP, Mealshake,  Cinch Shake, Shaklee Collagen Powder, Cinch Teamix dan Nutriferon. setiap datu mempunyai peranan yang unik. Ada juga beberapa produk dalam bentuk tablet yang direndam untuk diminum seperti Alfalfa dan Omegaguard.

semua pilihan ini ada, cuma dari diri kita sahaja samada benar dan ingin untuk menjalani gaya hidup sihat atau tidak. Samala seperti orang Sabah bilang, Mau mau nda nda. Samada kita mahuatau tidak, setiap perkara ada jalan keluar. Tapi kalau memang tidak ingin berubah, seribu macam alasan akan keluar. Paling tidak llogik Shaklee Mahal!!

Jika anda rasa suplemen mahal, Shaklee mahal dan cekik darah, anda tunggulah bil hospital. Pada masa itu, saya jamin Shaklee bukanlah semahal yang disangka.

Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 017 8322572
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878411



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?