Bagaimana Niaga Shaklee Berjalan? - Pengedar Shaklee Sabah

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Sepanjang hampir 2 tahun saya berkecimpung dengan dunia suplemen atau lebih spesifik Shaklee ini, saya beranggapan, niaga Shaklee adalah telus dan jelas. Setiap apa yang diperolehi adalah nyata.

Shaklee ada produk yang dijual. Ini semua awam dan mengetahui. Daripada produk suplemen kesihatan, kepada produk kecantikan dan produk pembersihan dalaman rumah.

Shaklee menawarkan HARGA ISTIMEWA untuk semua Pengedar Shaklee. Iaitu sebanyak 20% bagi semua produk. Selain daripada produk tertentu yang dijual dengan HARGA PROMOSI bergantung tawaran Shaklee setiap bulan. Contohnya bulan Mac ini, dengan pembelian 6 tong ESP Shaklee, Pengedar ditawarkan satu tong PERCUMA. Hanya untuk Pengedar yang berdaftar. Atapun 5% diskaun dengan pembelian 2 tong ESP.

Shaklee juga memastikan setiap produk sebelum dipasarkan akan dikaji terlebih dahulu. Tidak banyak syarikat suplemen di dunia ini yang melalui proses UJIAN KLINIKAL sepertimana Shaklee. Tetapi dengan slogan Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam, InsyaAllah anda berada di landasan tepat dan selamat.

Shaklee adalah syarikat yang jelas dari segi pemberian GANJARAN. Siapa berusaha lebih, dia mendapatnya. Tiada istilah duduk rumah goyang kaki.

Jika anda berniat untuk NIAGA, Shaklee mungkin boleh untuk anda pertimbangkan. Saya adalah Pengedar Shaklee di Seluruh Malaysia khususnya Negeri Sabah.

Anda mungkin boleh menonton video di bawah ini untuk lebih kefahaman. Selamat Menonton! .... dan saya menunggu panggilan anda yang membaca catatan ini dan kebetulan mencari-cari Pengedar Shaklee.



Wassalam.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?