Cabaran Borneo International Marathon

Bulan Januari lepas, dalam watsapp grup, ada member promote tentang BIM ni. Lalu tangan pun gatal cari website dan secara tidak sengaja ter'register l pula.

Sekarang ni tinggal berapa hari lagi untuk BIM pada 4 Mei. Training belum lagi ni. Ni lah cabaran bagi orang2 yang malas untuk riadah.

Kena paksa diri untuk beriadah. Bukan semata makan suplemen, tetapi juga kena konsisten dan komited untuk beriadah. Sekarang ni terpulang kepada diri sendiri. Samada terus duduk dirumah atau rancang bila ingin mulakan training.

Kawan2 dalam grup suda start psiko dengan selfie, track record, masa siap joging dan sebagainya. Tidak ketinggalan bincang kasut apa yang sesuai, teknik pernafasan dan teknik larian pun diambil kira.

Suplemen untuk joging pun mereka share juga. Teringat pula Shaklee juga ada menyediakan minuman kesihatan tambahan yang sesuai untuk mereka yang bersukan. Saya akan amalkan Performance Drink daripada Shaklee.  Minuman ini juga diminum oleh atlet berkelas dunia. Pemenang pingat emas olimpik.

Mudah2an dapat siapkan larian 10KM ni nanti. Hehehe

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?