Revolusi Terbaru Di Dalam Pemakanan Polifenol


Vivix adalah minuman campuran botani yang mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadiVivix bertindak dalam 4 cara:
  1. Mempertahankan sel (cell defense)vivix shaklee cell defense 
  2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy) Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
  3. Memperbaiki sel (cell repair) Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal
  4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)vivix shaklee cell performance Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
Hanya sesudu teh sehari..dan anda rasakan sendiri perbezaannya.Tak perlu ambil vitamin lain dah jika anda malas nak telan banyak-banyak jenis.

Tau tak ia 1001 manfaat? Selain untuk awet muda, ia juga membantu untuk diabetes, kolesterol tinggi, jantung, darah tinggi dan pelbagai penyakit kronik lain.

Vivix ni adalah 10x lebih power dr resveretrol (yg ni agen awet muda paling laris kat US). kalau dah 10x maka paham-pahamlah kesannya.


Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 017 8322572
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878411




 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?