10 Sebab Anda Perlu Bertukar Suplemen Kepada Shaklee

10 Sebab Anda Perlu Bertukar Suplemen Kepada Shaklee

  1. Saya mula mengamalkan Shaklee sejak 5 tahun yang lalu. Alhamdulillah setakat ini, Shaklee tidak pernah gagal atau terlewat untuk memberikan Bonus kepada saya. Jika anda serius dengan menyebarkan kebaikan dan manfaat menggunakan produk Shaklee, anda akan mendapat peluang menambah pendapatan. 
  2. Shaklee telah berkembang lebih 1000% sejak 6 tahun yang lalu. Bermakna semakin ramai yang menggunakan dan mengamalkan Shaklee. Saya sendiri sudah menyebarkan produk Shaklee ini di sekitar Kota Kinabalu, Sandakan, Tawau, Lahad Datu dan Telupid sejak 5 tahun yang lalu. Alhamdulillah sehingga kini, kami sekeluarga menggunakan pelbagai jenis produk Shaklee untuk menambah kualiti kesihatan kami sekeluarga.
  3. Produk Nutrisi No.1 di Amerika Syarikat. Berkesan, Selamat, Mesra Alam Sekitar itulah kekuatan produk Shaklee yang menjadi kepercayaan.
  4. Shaklee Berbeza daripada Produk suplemen yang lain. Setiap tahun sebanyak 80 ribu ujian dibuat sebelum dipasarkan, sebanyak 300juta USD dilaburkan untuk Kajian! 
  5. Landmark Study menunjukkan Shaklee lebih baik daripada suplemen lain yang diambil oleh orang lain. Sebab itu jugalah anda perlu berubah daripada suplemen lain kepada Shaklee.
  6. Shaklee dipasarkan di 9 buah negara seperti Myanmar, China, Indonesia, India, Amerika Syarikat, Kanada, Jepun, Mexico dan pastinya Malaysia.
  7. Mendapat pengiktirafan daripada BrandLaureate pada tahun 2014/2015 sebagai BEST MLM dalam jenama nutrisi.
  8. Menghubungkan kanak-kanak dengan pemberian sokongan nutrisi melalui Program Shaklee Cares.
  9. Insentif kepada pengedar Shaklee yang layak. 
  10. Syarikat PERTAMA yang diiktiraf Climate Neutral.
Ini antara 10 Sebab Anda Perlu Bertukar Suplemen Kepada Shaklee. 
.
Kami adalah Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Kami juga menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Kami juga pengedar Shaklee di Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu dan negeri Sabah secara khusus dan seluruh Malaysia secara amnya. Penghantaran di Semenanjung Malaysia adalah RM15 dan di sekitar Sabah adalah RM20.

Hubungi saya Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012 869 3236
COD Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?