Basic H

PERHATIAN UNTUK BAPA-BAPA MITHALI.
.
Saya mahu cadangkan kepada bapa-bapa diluar sana untuk jaga kebersihan persekitaran anak-anak, cuba elak anak terkena apa-apa jangkitan yang tidak diingini.
.
Basic H ni bagus untuk matikan kuman dan untuk pastikan bebas daripada kotoran dan kuman.
.
Kami memang pengguna BASIC H Shaklee sejak bertahun lamanya. Lagipun sebotol ni 3-4 bulan guna. Asalnya untuk cuci botol susu anak-anak saja. Tapi rupanya Basic H ni banyak kegunaan dia!
.

Kali ni saya kongsikan serba sedikit cara bersihkan dan cuci botol susu anak-anak. Maklumlah kadang-kadang botol susu tu malam anak menyusu, siang baru dicuci.
.
Memang bersih sangat-sangat. Kerak-kerak susu pun boleh hilang dan tanggal. Segala kotoran keluar. Tiada bau dan tiada buih .
.
Selain tu kami juga gunakan pencuci Basic H untuk cuci mainan anak-anak dan boleh jugak gunakan untuk lap-lap perkakas dekat dapur ke/cermin ke/lap dapur ke/cuci berus makeup ke/rendam kasut sekolah anak2/macam2 lagi fungsi Organic Basic H ni .
.
Memang wajibbbbb ada dalam setiap rumah lagi-lagi yang ada anak kecil ! Ibu2 yang anak dah kena HFMD atau elakkan/sebagai langkah pencegahan, nasihat kami sila cuci semua barang mainan anak2 dengan Basic H untuk elak terkena lagi in future .
.
✅Basic H boleh digunakan untuk rendam/lap segala perkakas mainan anak-anak. Cuci segala mainan anak-anak. Bapa yang ada kecil, jangan ambil mudah ya. Mainan anak2 pun perlu dibersihkan. Jangan biar isteri buat kerja-kerja ni.
.
✅Mencuci dan membersih bilik air, tandas, tangki, sinki,cermin tingkap, rak buku, almari dan sebagainya . Jangan bilang ini pun isteri yang bikin.
.
✅Rendam botol susu anak2. Menghilangkan kerak-kerak susu pada botol susu. Memang bersih sangat! Memudahkan kerja .
.
✅Mencuci dan membersihkan tempat dan peralatan memasak terutamanya yang berminyak .
.
✅Boleh juga digunakan untuk mandikan anak yang demam/chicken pox/HFMD .
.
Sebotol tak mahal, berbaloi dengan harga tau sebab boleh guna lama ni. Trust me!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?