Kenapa Vitamin Shaklee Terbaik?

5 Sebab Menukar Jenama Kepada Shaklee
  1. Ketulenan - Berdasarkan pengalaman kami tiada jalan pintas bagi Kualiti. Kami tidak pernah mengambil mudah dalam menghasilkan suplemen Shaklee. Sebelum sesuatu suplemen dihasilkan, ia melalui proses kawalan penilaian industri yang amat ketat. Malah ia melebihi piawaian yang ditetapkan oleh Unites States Pharmacopeia (USP).
  2. Keberkesanan - Jidmain formulasi yang unggul. Pakar saintis kami mencari sumber asli yang terbaik, paling tulen dan berkesan di seluruh pelusuk dunia. Namun, kami terlebih dahulu memperuntukkan masa yang lama secara komprehensif menyemak bahan rujukan saintifik mengenai bahan2 baru dan menjalankan kajian sendiri dalam mengesahkan kemujaraban dan keberkesanan sumber tersebut.
  3. Prestasi -  Penyerapan yang terbukti secara klinikal. Pengambilan dua kaplet OsteMatrix menghasilkan hubungan statistik pengingkatan paras kalsium dalam darah yang dikira dalam masa lebih 12jam. Untuk tubuh menggunakan kalsium bagi membina dan memlihara tulang yang kuat, kalsium perlu diserap terlebih dahulu.
  4. Bukti - Kajian klinikal Saintifik terkukuh. Pengguna makanan tambahan Shaklee dalam jangkamasa panjang menunjukkan mereka memiliki kesihatan yang lebih baik* : 33% trigliserida lebih rendah; 11% nisbah jumlah kolesterol lebih rendah berbanding kolesterol HDL; 36% kandungan homosistein yang lebih rendah; 60% kandungan protein C-reaktif yang lebih rendah.
  5. Handal - Mambantu pencapaian manusia yang paling luar biasa. Dalam 1993, Shaklee membangunkan AstroAde untuk program NASA Space Shuttle. Minuman formulasi penghidratan semula yang unik ini masih digunakan oleh angkasawan2 Shuttle sehingga ke hari ini. Produk Shaklee telah dibuktikan oleh para atlet bertaraf dunia yang telah memenangi lebih daripada 100pingat emas, perak dan gangsa. Dan bukti yang paling ketara selain itu ialah dalam 20juta orang yang sama seperti anda, telah memiliki kesihatan yang lebih baik, lebih produktif kerana kewujudan Shaklee.

3 Perbezaan Utama Shaklee berbanding Suplemen Yang Lain
  1. Sentiasa Selamat
  2. Sentiasa Berkesan 
  3. Sentiasa Mesra Alam

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?