Omegaguard Shaklee di Sandakan, Lahad Datu, Tawau Secara Khusus

Kita adalah apa yang kita makan. Pepatah ini adalah sinonim bukan hanya kepercayaan orang melayu tetapi orang barat juga mempercayainya. Bezanya, kita percaya tetapi kurang berusaha sejak dari kecil lagi, sebaliknya orang barat mempercayainya sehinggakan menekankan pemakanan sejak dari anak belum lahir lagi.
Omegaguard Shaklee dihasilkan daripada minyak ikan terbaik di dunia. Bagaimana Omegaguard Shaklee ini dapat menyumbang kepada melahirkan anak2 yang pintar dan cergas otak? Omegaguard Shaklee mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. EPA, DHA dan ALA ini biasanya kita dengar terkandung di dalam susu tepung untuk bayi kan? Berapa harga susu yang mengandungi khasiat2 ini? Mahal kan, sebab mereka percaya akan kepentingan asid lemak Omega 3 ini.

Manfaat utama Omegaguard Shaklee ini kepada kanak2 ialah :-
  1. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi DHA yang tinggi. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran, dan mencegah migrain. 
  2. Satu hidangan Omegaguard Shaklee dapat membekalkan 905mg asid2 lemak omega 3 EPA dan DHA.
  3. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru2; mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasi, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE dan penyakit buah pinggang.
  4. Mencegah Insomnia dan membantu mengurangkan tekanan.
Satu botol Omegaguard Shaklee ini mengandungi 90kapsul. Hubungi saya dipelbagai medium di talian 012-8693236.  Omegaguard Shaklee ini juga merupakan antara produk yang termasuk di dalam Set Mengandung, Set Pintar dan pelbagai lagi menunjukkan manfaat yang pelbagai daripada OmegaGuard Shaklee ini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?