Pek Percubaan Zinc Complex Shaklee di Sabah

Sememangnya ramai orang tidak berani melabur untuk suplemen. Apa lagi jika suplemen tersebut baru di dengar. Tetapi biarlah saya terangkan sedikit pasal Zinc Complex Shaklee ini.

1. Untuk meningkatkan daya ingatan anak2. Kajian yang dibuat di Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia Grand Forks, Jabatan Pertanian Amerika di Utara Dakota. Dalam kajian tersbut, kanak2 yang diberikan zinc sebanyak 20mg dalam 5hari seminggu selama 10 hingga 12 minggu mempunyai daya ingatan yang lebih baik dan tempoh penumpuan yang lebih panjang berbanding mereka yang tidak menerima suplemen zinc.
2.Mempercepatkan Pemulihan Luka.
3.Memperbaiki Masalah Prostat. Melindungi, memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing.
4.Mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma.
5.Wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu penguncupsn uterus mengembalikan daya ketahanannya.
6.Zinc yang diambil secara berterusan, akan berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh.

Beza zinc shaklee ialah dirumus dari zinc glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah diserap oleh tubuh.



Oleh itu, saya menawarkan pek percubaan kepada mereka yang berada di sekitar Sandakan, Lahad Datu, Tawau, Kinabatangan dan juga sekitar Kota Kinabalu. Lain2 tempat sekitar Sabah juga holeh menghubungi saya untuk mendapatkan pek percubaan ini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?