Vitamin E-Complex Shaklee untuk Pengguna di Sandakan, Lahad Datu, Tawau

Vita E Complex Shaklee dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu2 otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Manfaat Utama Vita E Complex Shaklee ini adalah :-
  1. Melindungi jantung
  2. Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif
  3. Anti-Penuaan
  4. Anti Oksidan yang Kuat
  5. Kelestarian Tenaga
  6. Memperbaiki Arthritis
  7. Menghalang Keguguran
  8. Memperbaiki Parut
Setiap botol Vita E Complex Shaklee ini mengandungi sebanyak 120 tablet yang jika diambil satu tablet sehari, bermakna pengguna dapat menggunakan selama 4bulan atau jika diambil bersama suami isteri, satu botol mampu digunakan selama lebih kurang 2 bulan. Vita E Complex ini juga merupakan antara produk Set Kesuburan yang dicadangkan kepada pasangan yang belum menimang cahaya mata kerana manfaat ke2 dan ke5 yang disebut di atas.Dengan tambahan Zinc Complex Shaklee dan GLA Complex Shaklee.

Untuk alternatif seperti pek percubaan untuk sebulan, boleh hubungi saya di semua medium di talian 012-8693236. Selamat Mencuba, semoga dengan usaha ini kita akan dapat sinar baru di samping mengembangkan waris di masa hadapan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?