Set Langsing Asas dari Shaklee di Sandakan, Lahad Datu, Tawau, Kinabatangan

Kali ini saya cuba sampaikan Set Langsing Asas dari Shaklee. Set Langsing Asas ini membawa maksud juga set bajet untuk mereka yang berkeinginan untuk kurus, atau mengecilkan perut tetapi dengan bajet yang kurus juga. Set Langsing Asas ini terdiri daripada dua produk iaitu untuk Detoksifikasi dan untuk Pembakaran Lemak.

Alfalfa Complex Shaklee; produk ini didatangkan dalam 2 saiz iaitu 330tablet dan 700 tablet. Beza Alfalfa Complex Shaklee ini berbanding produk detoksifikasi yang lain ialah :-
  • Diperbuat daripada tanaman Alfalfa secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos / baja bebas kimia.
  • Medicago Sativa ini memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa.
  • Daun alfalfa dari Shaklee hanya dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan mutlak yang kaya dengan klorofil.
  • Setiap tablet mengandungi 300mg alfalfa
Lecithin ; produk ini adalah untuk pembakaran lemak dalam badan. Perbezaan Lecithin Shaklee ini berbanding produk pembakaran lemak yang lain ialah :-
  • Diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO.
  • Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol.
  • Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, forforus dan lemak tak tepu.
Kedua-dua produk boleh diperolehi dengan harga kurang dari RM100!!! Untuk dapatkan harga tersebut, hubungi saya dalam apa juga medium yang ada di talian 012-8693236.

Kalau ada yang bajet lebih sedikit, digalakkan untuk menambah ESP Shaklee yang berfungsi sebagai membina otot untuk menggantikan lemak yang telah disingkirkan. Lagipun, ESP Shaklee ini tidak terhad kepada fungsi membina otot2 sahaja sebaliknya, banyak lagi manfaat daripada ESP Shaklee ini bukan sahaja kepada tubuh badan dan dalaman malah bonus lebih wajah akan kelihatan bersih dan berseri-seri.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?