Bagaimana Kembangkan Shaklee

Adalah menjadi tanggungjawab setiap Pengedar Shaklee untuk menyebarkan kebaikan dan manfaat Shaklee.

Saya tertarik dengan semangat dari kisah kejayaan di dalam Shaklee Effect Edisi Disember 2016.



Apabila ramai membuat keputusan untuk berhenti separuh jalan, mereka membuat keputusan untuk terus kerana itu TANGGUNGJAWAB.

Saya tau Shaklee berkesan kepada kesihatan tapi saya SOMBONG untuk sendiri.

Saya tahu Shaklee membantu kewangan keluarga yang memerlukan tetapi saya KEDEKUT untuk kongsi dengan orang lain.

Maka tinggalkan sikap SOMBONG dan KEDEKUT ini. Sebarkan kebaikan dan manfaat Shaklee kepada mereka diluar sana yang masih mencari erti kesihatan yang berkualiti.

Kalau ada yang kata Shaklee mahal, mereka belum sedar yang KESIHATAN lebih mahal harganya.

Gandakan usaha kita agar lebih ramai mendapat manfaat Shaklee ini.

Ikhlas,
Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
Kota Kinabalu
012 869 3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?