Cuba Tiru Mereka Yang Berjaya

Bila tidak dapat tidur, saya usahakan untuk membaca apa saja yang boleh dijadikan bahan bacaan.

Malam ni saya terpanggil untuk membaca Shaklee Today edisi Disember 2016.

Shaklee Today ni diberikan kepada semua Pengedar Bebas Shaklee dan diberikan dalam bentuk softcopy.

www.shaklee2u.com.my
Dalam edisi kali ini, saya cuba menyelami kisah 2 orang Master Coordinator yang dapat mencapai ranking ni dalan tempoh 3 tahun. Menakjubkan. Cemburu pasti ada. Tapi itu satu bentuk teguran.

Ilmu sudah disampaikan oleh upline TAPI berapa banyak yang diterjemah dalam bentuk tindakan?

Akhirnya siapa yang beruntung?

Mulai hari ini, saya perlu bulatkan tekad untuk TIRU apa yang orang berjaya ini lakukan.

Salah satunya mengamalkan 3S iaitu jualan (sales), tajaan (sponsor) dan sokongan (support)!

Antara lain saya teringat dengan pesan Kak Cery yang menyuruh supaya sentiasa banyakkan post dalam blog. Katanya hendak pelanggan datang kedai tapi kedai kosong. Apa yang hendak dijual.

Azam pasang azam. 5 post setiap hari. Cuba dulu dalam seminggu ni. Jangan gagal!

Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012869 3236
1.14 pagi | 5.01.17

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?