Tidak Percaya Dengan Testimoni

Psiko la tajuk ni kan. Tapi ramai yang tidak percaya dengan testimoni. Saya pun begitu. Mula-mula saya kenal Shaklee ni tahun 2013, produk yang saya berikan anak saya adalah Mealshake untuk Farhan yang picky-eater atau memilih makan. Sehinggakan berat badannya turun.



Orang yang bertanggungjawab memperkenalkan saya dengan Shaklee ini adalah kakak saya. Saya memang tidak percayakan testimoni.

Jadi bagaimana saya terikut-ikut menggunakan Shaklee? Saya tidak percaya testimoni. Saya ikut saja dulu saranan kakak. Saya pun pergilah Shaklee dan membeli Mealshake ini.

Hasilnya menakjubkan. Kerana tidak percayakan testimoni, saya gunakan prinsip guna dulu. Untuk seminggu Alhamdulillah ada nampak perkembangan positif. Selepas itu, satu persatu produk Shaklee kami gunakan.

Tidak merbahaya kah?
Untuk menjawab soalan ini, saya cerita di post akan datang ya.

Untuk info selanjutnya, hubungi saya di 012.869.3236. Penghantaran Shaklee di sekitar Kota Kinabalu dan Seluruh Sabah.

Kongsikan post ini jika anda rasa bermanfaat.

#bangkitshaklee

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?