Bagaimana ESP Menjadi Produk Terhangat di Pasaran

ESP Shaklee, memang terbukti berkesan,, dari kecantikan kulit, bagus untuk diet, dan berikan tenaga, dan macam-macam lagi, itu belum lagi ESP mampu menganjalkan payudara , bagi susu ibu meriah dan sebagainya.

ESP HOT Selling product !!!!

Energizing Soy Protein atau Soy Protein Isolate Powder atau dikenali sebagai ESP. Minuman protein yang penuh khasiat. Minuman berkhasiat yang menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh badan kita perlukan termasuk 9 asid amino penting. kenapa dari soya? bukan lembu atau telur? Ini kerana protein soya paling terbaik, kurang lemak, bebas laktosa dan kolestrol.

Pemberi Tenaga

Ujian klinikal dimana Energizing soy protein ( ESP) mampu membekalkan tenaga yang berpanjangan. sesuai untuk lelaki, perempuan, pelajar, ibu hamil, ibu menyusukan anak.mereka yang sering penat dengan kerja, stress...

Glisemik Indeks Rendah

GI yang rendah, bagus untuk ibu yang mengandung, dan sesuai bagi ibu yang mempunyai alahan yang teruk. Jadi boleh digunakan untuk bagi para ibu mengandung bertenaga walaupun mengalami alahan yang teruk.

Diet turunkan berat badan

Minuman diet yang sangat sesuai untuk lelaki & wanita. Bukan sahaja rasanya sedap tetapi sungguh berkhasiat dimana walaupun kita berusaha untuk menurunkan berat badan. Leucine akan memelihara otot kita supaya tidak rosak. Protein dalam ESP juga akan membantu kilang dalam badan aktif dan mepercepatkan proses penurunan berat badan

Cantikkan kulit. Bebas jeragat dan jerawat

Protein merupakan makanan utama kulit. Dimana protein berfungsi untuk membina sel kulit baru dan membaiki sel kulit yang mati atau rosak.  Memang bagus untuk masalah jeragat dan jerawat.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?