Vitamin Shaklee Untuk Outstation

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Outstation atau kerja luar adalah antara rutin pekerja samada yang bekerja disektor kerajaan atau swasta.

Banyak perkara yang perlu diambil perhatian malangnya dianggap remeh oleh kita. Ramai tidak sedar, bila outstation kita akan banyak bergerak dan kadang2 banyak duduk dalam kereta untuk ke destinasi kerja. Ringkas nya, kita akan melakukan perkara diluar dari kebiasaan di pejabat.

Oleh itu, bebanan terpaksa dipikul oleh tubuh badan sendiri. Tanpa kita sedari, kita kadang membebankan badan dan memaksanya bekerja sehingga melampaui batas kemampuan. Diakui ianya tidak memberi kesan jangka masa pendek, namun kita harus ingat, badan kita gunakan untuk satu tempoh yang panjang. Masakan kita boleh dan sanggup untuk menyiksa tubuh kita.

Seperti saya sendiri, jika saya outstation,  saya akan membawa
1. B complex
2. SR VITA C PLUS
3. OsteMatrix
4. Omegaguard
5. Alfalfa

Kenapa vitamin-vitamin ini?
B complex dan SR VITA C Plus saya gunakan untuk booster tenaga.
OsteMatrix pula saya makan sebelum tidur supaya memudahkan saya bangun pagi. Maklumlah seperti saya katakan, kita gunakan badan lebih dari kebiasaan di pejabat.
Omegaguard dan Alfalfa saya makan kerana setiap kali outstation,  saya akan makan apa saja tanpa kawalan. Dengan Omegaguard dan Alfalfa ini, saya masih dapat mengawal tahap kolesterol saya.

Jika anda berminat dengan Shaklee,  hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan mendapat kan produk pilihan anda.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?