Shaklee Effect

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Bagi kebanyakan orang yang tidak mengenali Shaklee,  mereka meletakkan satu stigma bahawa Shaklee adalah skim cepat kaya. Syarikat yang tumbuh bersifat sementara. Syarikat yang memberi keuntungan untuk orang yang terawal. Syarikat yang menjanjikan kemewahan tanpa perlu bersusah payah. Dan banyak lagi persepsi buruk yang mereka sandarkan dengan Shaklee. Bahkan ada lebih teruk, memboikot Shaklee hanya kerana Shaklee produk US. Dan produk US adalah Yahudi. Dan Yahudi perlu diboikot. Itulah manusia yang paling cepat menghukum.

Namun saya mengenal Shaklee pada mulanya melalui produk Mealshake.  Pada masa itu, anak saya kerap sakit setiap bulan. Berat badan tidak naik dan nampak kurus. Kakak saya menyarankan saya mengambil Mealshake untuk anak bujang saya.

Alhamdulillah selepas sebulan, selera makan baik. Badan nampak cergas dan tidak lagi demam. Bukan bermakna anak saya tidak lagi demam, tapi selepas mengambil Mealshake kesihatan anak bujanh saya semakin baik.

Dari situlah kami mula memilih Shaklee sebagai suplemen keluarga. Selepas anak, kemudian isteri, kemudian saya sendiri, mak dan bapa, melarat sehingga mentua saya. Adik-beradik dan anak2 buah tidak perlu cerita lah. Hanya dengan testimoni sendiri ini, Shaklee menampakkan peluang niaga! Ya peluang niaga yang diperolehi dengan mengamalkan suplemen Shaklee.

Dan apa yang baiknya, bukan sahaja kami sihat sekeluarga,  LEBIH hebat dari itu, sedikit sebanyak kami menjana pendapatan dengan Shaklee.

Alhamdulillah... saya suka jika ada yang turut serta mengambil Shaklee sebagai makanan kesihatan. Manalah tau kan, jika Shaklee juga membantu anda untuk menjadikan pendapatan sampingan. Dapatlah anda membantu pasangan dan keluarga.

Itu Shaklee effect saya. Anda bagaimana? Jika anda boleh berkongsi Shakleeeffect anda, saya amat mengalu-alukan.

Wassalam..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?