Saya Menyokong Gaya Hidup Sihat dan Selamat

Saya ni pantang nampak program dan aktiviti yang menyokong gaya hidup sihat dan selamat.

Petang tadi semasa sesi melawat blog, terjumpa pula aktiviti yang dianjurkan oleh Kevin Zahri. Beliau ni sangat dikenali bukan sahaja disebabkan wajahnya tetapi juga program Jom Kurus 1 Malaysia (JK1M).

Kebetulan ada poster satu program yang akan dianjurkan oleh beliau yang akan diadakan di Kota Kinabalu, Sabah.

Maklumat program seperti dalam poster ni. Hubungi orang yang berkenaan ya, jangan tanya saya sebab saya tidak tahu menahu pasal program ni. Kebetulan saya pula balik Sandakan,  kalau tidak saya tidak akan lepaskan peluang untuk mengikut program ini.

Pasti tidak menyesal

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?