Mop Lantai Rumah Dengan Basic H2 Shaklee

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua umat Islam. Petang tadi dalam persiapan meraikan Hari Raya,  saya sempat mengemas rumah membantu isteri. Antara tempat penting yang perlu diberi perhatian ialah lantai rumah.

Melekit adalah perkara biasa. Lebih2 lagi dengan anak bujang yang kerjanya ke sana-kemari menambah cabaran memastikan lantai rumah sentiasa licin dan bersih.

Kalau sebelum ini, untuk mop lantai kami gunakan pencuci lantai yang sudah sedia dikenali iaitu Fab***so.. Harum memang harum.. cuma kadang2 baunya tengit amat sensitif dengan hidung saya. Sebaik sahaj mop lantai,  saya pun akan terus bersin. Kemudian saya mesti akan mop kali kedua untuk membilas lantai. Jika tidak bersih, lantai akan melekit. Ini memang menyulitkan.

Namun sejak kenal dengan Shaklee, kami bukan sahaja gunakan Shaklee untuk dijadikan suplemen pilihan sekeluarga,  kami juga gunakan Home Care iaitu Basic H2.  Alhamdulillah semua kesulitan yang saya alami di atas diatasi dengan mudah.

Dengan Basic H2, Saya tidak perlu melakukan bilasan kali kedua.
Saya juga tidak perlu bersin lagi. Basic H2 TIADA bau tengit.
Basic H2 juga tidak meninggalkan kesan melekit.
Basic H2 juga sememangnya bersih.

Paling digemari semestinya JIMAT. Ya Basic H2 sangat menjimatkan masa dan wang ringgit.

Saya memang amat menyarankan anda yang tidak mempunyai masa yang panjang untukemgemas dan membersihkan rumah.

Jika anda juga mempunyai anak bujang yang aktif, Basic H2 adalah pembantu rumah terbaik.

Dapatkan sebotol hari ini. Saya menyediakan penghantaran COD di sekitar Kota Kinabalu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?