12 Cara Membakar Kalori Untuk Orang Yang Malas Bersukan

12 Cara licik untuk Bakar Kalori
 
1. Ambil Kecergasan Ke Atas Kemudahan.

Kami meletakkan tip pertama ini kerana ia adalah tema menyeluruh yang anda akan lihat di seluruh petua. Jika anda menggunakan ini sebagai sikap dan prinsip panduan, apabila anda boleh, maka anda akan menjadi lebih baik dalam perjalanan anda untuk menyingkirkan kalori. PERCAYALAH!! Kalau bukan anda yang harus percaya, siapa lagi anda suruh percaya.
 

2. Menaiki Tangga.

Mengaku, anda tahu yang satu ini akan menjadi di sini - itu kerana ia adalah satu cara yang baik untuk membakar kalori - terutamanya dalam persekitaran pejabat.

Sebagai contoh, seseorang yang mempunyai berat 150-160 lbs, mengambil tangga akan membakar kira-kira 10 kalori seminit. Bunyinya mungkin seperti tidak banyak, tetapi andaikan anda menaiki tangga (contohnya 1 minit) tiga kali sehari (30 kalori), lima hari seminggu (150 kalori).

Membakar lebih banyak kalori: satu kajian oleh Universiti Roehampton menunjukkan
 bahawa anda sebenarnya boleh membakar lebih banyak kalori dengan mengambil satu langkah pada satu masa.
 

3. Panjangkan Gaya Berjalan Anda.

pada eskalator itu. Mengapa tunggu? Dengan menaiki eskalator yang anda akan dapat membakar beberapa kalori tambahan dan anda akan mendapat ke destinasi anda lebih cepat.


4. Bangun-Berdiri-Berjalan-jalan.

Kebanyakan orang menghabiskan banyak masa harian di punggung mereka sepanjang hari di pejabat, atau di hadapan komputer, kemudian di rumah di atas sofa di depan televisyen dan tidak ketinggalan semasa memandu dalam kereta menuju ke tempat kerja dan pulang ke rumah. Walaupun anda berpecah dengan senaman yang menggerunkan itu hanya penurunan dalam laut hari 24 jam anda.

Anda mungkin melihat ini infographic menakutkan mengenai duduk sepanjang hari, jadi kita tidak akan pergi masuk ke semua sebab lagi.

Tetapi dari segi kalori terbakar, dalam beberapa minit dari duduk kalori anda membakar menjunam kepada kira-kira satu kalori per minit. Tidak sangat mengesankan. Tetap akan membakar sebanyak dua kali ganda kalori, tetapi berjalan di sekitar pejabat akan membakar 3 - 5 kali lebih banyak kalori (dan juga mendapat isyarat elektrik kepada badan anda lebih rendah menembak sekali lagi).

Dan jika anda mampu, dapatkan meja berdiri, atau petisyen untuk bos anda! Sekurang-kurangnya, sentiasa berjalan-jalan di sekitar bilik.
 

5. Perasaan Gelisah.

Mungkin ini tidak akan membuat anda gemar dengan rakan-rakan dan rakan sekerja, tetapi fidgeting boleh membakar jumlah kalori yang banyak. Betapa banyak bergantung kepada aktiviti-aktiviti yang anda lakukan, tetapi dalam satu kajian oleh Mayo Clinic fidgeters dibakar kira-kira 350 lebih kalori daripada yang tidak fidgeters (harus diingat, definisi mereka fidgeting termasuk berjalan di sekitar pejabat itu; fidgeters menghabiskan 150 minit kurang duduk ke bawah berbanding dengan bukan fidgeters).
 

6. Berjalan Atau Berbasikal Untuk Kerja ...

Anda bukan sahaja menjimatkan wang, tetapi lebih daripada itu anda telah melakukan beberapa kebaikan untuk planet dan lebih cergas, sihat dan seksi pada masa yang sama. Ya SEKSI. Kita sedia maklum, tidak semua orang boleh melakukan ini, tetapi jika anda boleh mencubanya - dan selalu ada hujung minggu: jika anda mempunyai tempat untuk pergi, gunakan kalori sebagai bahan api.

Jika anda menggunakan pengangkutan awam, anda sentiasa boleh turun awal supaya anda memaksa diri untuk berjalan di sepanjang jalan.
 

7. Latihan Menyelinap Di Meja Anda.

Bersedia untuk beberapa kelihatan pelik, tetapi bergantung kepada persekitaran kerja anda, anda boleh menyelinap dalam beberapa squats, vakum perut dan menjunjung kerusi.
 

8. Luangkan Lebih Banyak Masa Bermain Dengan Anak-anak Anda.

Atau haiwan peliharaan jika anda mempunyai mereka yang sebaliknya. Mendapat kedua-duanya, maka itulah dua peluang pembakaran kalori itu. Yang lebih aktif, lebih baik. Sememangnya, jika anda mempunyai haiwan peliharaan kemalasan misalnya, bermain - masa mungkin tidak akan memotongnya (mereka mungkin suka yoga walaupun). Saya pernah menonton klip video Kevin yang menyambut anak-anaknya terjun dari katil dan kemudian meletakkan semula anak-anaknya ke katil. Dua orang anaknya bersilih-ganti untuk disambut ayah mereka.
 

9. Kekal Aktif Semasa Waktu Rehat Tengahari.

Kebanyakan sembilan-ke-fivers boleh muat dalam baik 30 a - 45 minit senaman (walaupun ia hanya keamatan rendah kardio seperti berjalan) semasa makan tengah hari mereka. Ia akan membakar kalori dan meningkatkan mood anda - bersenam tekanan itu, dan kembali rasa yang hebat.
 

10. Kerja-kerja Rumah Dengan Semangat.

Menjadi sangat bersemangat dengan chorse anda. Hanya melakukan semuanya dengan bersemangat. Ada tarian sedikit! Apabila anda memikirkan mereka sebagai bukan sahaja kerja-kerja, tetapi juga sedikit kalori pembakar ... Voilà, tiba-tiba menjadi kerja-kerja yang menyeronokkan banyak lagi. Kesan sampingan: di mana anda tinggal menjadi bersih.
 

11. Jangan Hanya Berus ...

Mencangkung semasa anda memberus gigi anda. Mengapa tidak? Kebanyakan kita hanya berdiri di sana juga. Ini adalah waktu yang tepat untuk bekerja mereka glutes. Di mana lagi anda boleh muat dalam satu tindakan sementara anda menunggu: berjalan mandi, membuat secawan kopi ...
 

12. Gunakan Iklan.

Pertama, jika anda menonton televisyen, tidak ada peraturan yang anda perlu lakukan ia kekal di sofa, walaupun yang bagus. Sebaliknya cuba menonton berdiri, dalam pendirian kuda atau dengan dinding duduk.

Seterusnya, agar tidak tertidur semasa iklan, lakukan mini senaman: squats, lunges, tekan tubi, papan - lihat berapa banyak atau berapa lama anda boleh pergi untuk menunjukkan sebelum anda kembali.

Mereka hanya beberapa daripada banyak cara yang anda boleh menyelinap dalam beberapa pembakaran kalori kebaikan. Sebaik sahaja anda mula aktif mencari peluang untuk membuat diri anda mengalami mendapatkan lebih cergas, sihat dan seksi, anda akan mula melihat mereka di mana-mana anda melihat - keluar dan mencari mereka!


Selamat Mencuba dan kekal sihat walau dimana anda berada.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?