Performance Drink Teman Terbaik Untuk Marathon

Performance Drink memang nampak berbeza antara minum atau tidak.

Kebiasaan lepas lari saya tidak akan minum Performance Drink, tidak seperti mula-mula dulu. Kemudian saya buat eksperimen semula 2 hari lepas. 

Saya buat larian 5KM dalam masa 33 minit pada 18 November 2014. Lepas lari saya minum Performane Drink.


Performance Drink


Kemudian semalam saya lari lagi kali ini saya berjaya buat catatan terbaik peribadi iaitu 1 jam 07 minit sejauh 10km. Penat? Tidak rasa penat sangat.

Kebiasaan selepas lama berehat dan kemudian berlari, keesokannya saya tidak dapat lari sebab PENAT! Tetapi tidak kali ini.

Memang berbeza sangat antara minum dan tidak. Justeru saya membuat keputusan untuk terus menjadikan Performance Drink sebagai teman ketika bermarathon.


Satu canister Performance Drink mampu bertahan sehingga 3 bulan dan sangat berbaloi dengan harganya.

Saya Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Kota Kinabatangan, Lahad Datu dan penghantaran seluruh Sabah.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?