Konsisten Dengan Pengambilan Suplemen

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Jika anda telah mengambil vitamin sebagai makanan tambahan pelengkap nutrisi harian anda, saya suka untuk menasihatkan anda supaya konsisten dalam menjadikan suplemen sebagai sebahagian daripada keperluan harian anda.



Saya sendiri nampak perbezaan nya. Saya sangat lemah dan seperti tidak bertenaga jika tidak mengambil vitamin Shaklee ini.

Contohnya jika saya tidak mengambil B Complex,  saya akan mengantuk dalam mesyuarat. Saya juga akan lemas ketika balik rumah.

Jika saya tidak mengambil Performance Drink, saya tidak mempunyai lebih tenaga untuk menghabiskan larian dengan lebih baik.

Jika saya tidak mengambil Ostematrix sebelum tidur, saya akan mengalami masalah untuk bangun pagi dengan cergas.

Jika saya tidak mengambil AJHT selepas larian, pasti keesokannya kaki saya terutamanya lutut akan lenguh-lenguh.

Jika saya tidak mengambil Omegaguard setiap pagi, resdung saya akan kembali lagi. Setiap pagi saya akan bersin selepas mandi.

MELALUI pengalaman inilah, saya suka mendapati bahawa betapa pentingnya pengambilan pengambilan suplemen dengan konsisten.

Walaubagaimanapun setiap kita mempunyai kesan yang berbeza kan. Jadi anda kena faham diri anda terlebih dahulu sebelum mengambil makanan tambahan. Saya juga suka menasihatkan bahawa ambillah suplemen mengikut pemahaman anda. Bukan kerana suplemen tersebut popular atau kerana testimoni produk tersebut.

Hanya anda yang kenal diri anda. Dan hanya anda yang tahu apa yang terbaik untuk anda.

Jika anda berminat dengan Shaklee, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk tersebut.

Saya adalah Pengedar Bebas Shaklee yang aktif di Kota Kinabalu, Sabah.

Saya menyediakan khidmat COD di sekitar Kota Kinabalu, Sandakan, Lahad Datu dan Telupid.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?