Business Opportunity Meeting dan Health Wellness Talk di Beringgis Beach Resort, Papar

Alhamdulillah walaupun hari Sabtu, yang kebiasaannya akan dihabiskan untuk berehat di rumah, namun kali ini saya gagahi juga diri ini untuk bertolak ke Beringgis Beach Resort, Papar untuk menghadiri Business Opportunity Meeting (BOM) dan mendengar Health Talk berkaitan tajuk Diabetes.

BOM di Beringgis Beach Resort 8 Nov 2014

BOM di Kota Kinabalu 4 Nov 2014

Sebagaimana sedia maklum, Diabetes ini mempunyai 3 peringkat, namun peringkat ketiga ini dialami oleh ibu mengandung.



Bagaimana pula dengan cadangan suplemen Shaklee untuk penghidap Diabetes ini.  Baik untuk anda yang berkemampuan, kombinasi cadangan suplemen Shaklee untuk penghidap Diabetes atau Kencing Manis ini ialah:-

  • VIVIX
  • ESP
  • SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS
  • VITALEA
Manakala yang mempunyai luka atau baru sahaja mengalami pembedahan, anda digalakkan untuk tambah  :-
  • Zinc
  • GLA
  • Alfalfa
Dan akhir sekali, jika anda mempunyai masalah saraf yang tidak baik, anda tambah kombinasi di atas dengan OMEGAGUARD. Omegaguard ini juga amat penting kepada penghidap kencing manis kerana risiko penghidap kencing manis untuk mendapat sakit jantung adalah 2 hingga 4 kali ganda.




BOM ini adalah kali kedua saya hadiri dalam minggu ini. Setiap sesi pasti akan ada benda dan perkara baru yang saya dapat. Dan Alhamdulillah sedikit sebanyak ilmu yang dipelajati ini dapat digunakan dan disalurkan kepada pelanggan Shaklee yang membeli pproduk dari saya.

Selepas sesi itu, kami singgah ke Restoran Jati Tom Yam yang hanya berapa ratus meter dari Beringgis Beach Resort. Sedap restoran ini dan saya sangat rekomen kepada sesiapa yang berkesempatan untuk singgah. Restoran ini terletak di tepi jalan sahaja iaitu lebih kurang 200 meter dari Masjid Beringis dan juga 300 meter dari Beringgis Beach Resort Papar.

Ok setakat ini buat masa ini. InsyaAllah akan datang saya akan update dengan lain isu pula ok.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?