Catatan Larian Seminggu di Tg. Aru, Kota Kinabalu dan Komples Sukan Sandakan

Minggu lepas adalah rekod larian yang banyak dan terjauh pernah saya buat untuk latihan sebelum saya menyertai satu lagi marathon di Cyberjaya - Putrajaya. Kalau marathon ni berjaya, ianya bakal menjadi Full Marathon yang ketiga saya buat dalam tempoh kurang 7 bulan.

Berikut adalah caption catatan masa minggu lepas. Semoga dapat saya mengharungi lagi beberapa minggu sebelum marathon ini.

Sejauh 28KM dengan 4 hari larian dengan masa 3 jam 5 minit.

Dalam empat larian, dua lokasi saya berlari ialah di Perdana Park, Tg.Aru dan Kompleks Sukan Sibuga, Sandakan. Tetapi satu perkara yang tidak boleh tinggal ialah minuman selepas berlari.

Apa dia?

Bagi yang selalu mengikuti blog ini pastinya sudah tahu jawapannya. Performance Drink sesuai dengan namanya minuman prestasi. Prestasi larian saya semakin bagus berbeza dengan tidak mengambilnya. Dengan meminum selepas lari, kecergasan badan kembali naik. Bezany dengan minuman isotonik lain ialah Performance Drink tidak bergas, tidak mempunyai pewarna tambahan dan perasa tambahan. Itulah kebaikan yang ada pada Performance Drink berbanding minuman yang lain.

saya adalah Pengedar Bebas Shaklee yang aktif di Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu.

Saya juga menyediakan penghantaran di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.






Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?