Health Charity Run 2014

Belum pun habis dengan penat Water Rafting di Sungai Padas kemarin, hari ni seawal jam 5.30 pagi sudah keluar rumah. Hujung minggu yang sepatutnya digunakan untuk berehat dan bermesra dengan keluarga terpaksa di kurangkan sedikit jam nya kerana larian amal.

Larian sejauh 10KM ini bermula di Stadium Likas dan menggunakan route yang sama seperti Borneo International Marathon ( BIM) yang lalu.

Alhamdulillah berjaya membuat catatan masa terbaik 10KM iaitu Sejam Dua Belas Minit berbanding rekod BIM Sejam Tiga Puluh Minit. Saya cukup berpuas hati dengan catatan masa ini.




Bagaimana saya dapat tenaga untuk berlari?

Kemarin setiba di rumah,terus dapatkan kembali tenaga dengan meminum 1 sachet Cinch Teamix. Manakala rasa lenguh badan terutamanya bahu akibat mengayuh terus telan 4 biji Ostematrix dan tidur seawal jam 9.30 malam. Tengah malam bangun untuk menonton Chelsea main sambil telan pula 2 biji Advanced Joint Health Tablet (AJHT).

Bangun seawal jam 4.30 tidak terasa sukar untuk bangun.

INILAH dua produk suplemen UTAMA saya bila terlibat dengan aktiviti lasak seperti ini. Ianya bukan ubat, tetapi sekurang-kurangnya dapat mengurangkan kesakitan atau keperitan.

Jika anda rasa tertarik untuk mencuba Shaklee,  anda boleh menghubungi Pengedar Shaklee di sekitar Kota Kinabalu atau seluruh Sabah yang anda kenali. Atau anda boleh terus hubungi saya sebagai Pengedar Shaklee Di Kota Kinabalu, Sabah dan seluruh Sabah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?